torsdag 20 maj 2010

I´m singing in the rain!




Det regnar inte alls!! Vad jag vill säga är att jag sjunger i mitt
"blåregn" som forsar ner över terrassen. Väldigt vackert! Annars skiner solen som
bara den och jag funderar starkt på att gå ner till stranden och ta årets första dopp. Men vi bybor tycker det är lite för kallt i vattnet fortfarande. Omkring 18 grader...brrrrrrr!

Kommer du ihåg filmen med Gene Kelly? Singing in the rain! Man blir glad av att titta på den. Måste säga som min son Patrik sade en gång för länge sedan. Någon av våra vänner sade. "Usch så det regnar. Nu kan jag ju inte gå ut!" Patrik tittade
fundersamt på honom och tänkte en lång stund och sade sedan:" Har du inga stövlar?"
Allting beror på hur man ser det! Här kommer "Singing in the rain"

Singing in the rain

Inga kommentarer:

Summa sidvisningar