onsdag 29 december 2010

Näää, nu ...skall det bli inga bullar alls! Vill du prova på med mig??


Det är ju förfärligt. Vikten går upp och humöret går ner och jag har inte gjort något åt det. Det vill säga "åt" gjorde jag ju. Men det var inte riktigt det jag menade. Nu har jag dammat av min gamla stegräknare och börjat gå. Har ett antikt schema från 1980-talet som jag följer.
Färsta veckan: 19 min gång och 1 minut jogging 3 ggr /veckan
Andra veckan: 18 minuter gång och 2 minuter jogging 3 ggr/veckan
Tredje veckan: 17 minuter gång och 3 minuter jogging 3 ggr/veckan
ETC. ETC.------
Efter 20:e veckan joggar jag i 20 minuter. Vilken känsla!!! Vikten går ner och humöret går upp igen.
För mig väldigt viktigt att ha bra musik att lyssna på. Då går det som en dans. Faktiskt!!!
Nytt år och nytt liv.... lite smalare och mycket gladare!! Klarar jag det, så klarar alla det. Jag lovar! Är det någon som vill prova på det här tillsammans med mig? Det är mycket roligare om vi blir fler!! Hör av dig!

Inga kommentarer:

Summa sidvisningar